Warunki Handlowe Obowiązujące w Hurtowni Biżuterii Srebrnej Alfa

CENY PRODUKTÓW NA NASZEJ STRONIE HURTOWNI BIŻUTERII SREBRNEJ WIDOCZNE PO ZALOGOWANIU

REJESTRACJA KONTA:

Każde dane są przez nas sprawdzanie i tylko konta, do których nie mamy wątpliwości są akceptowane.
Jeśli Państwa  konto nie jest aktywne do maksymalnie 24h prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta w celu weryfikacji danych i akceptacji konta.

 
PRZYJMOWANIE ZAMÓWIEŃ: 

Towar  mogą Państwo zamawiać rejestrując się w naszym sklepie internetowym  na www.alfafhu.pl

Każdy klient otrzymuję automatycznie stały rabat -20% i ceny na stronie są wyświetlone już po Państwa -20% rabacie.

(za wyjątkiem łańcuszków, które posiadają stałe ceny wyliczone za gram)

Ceny na stronie sklepu internetowego są cenami netto.

Minimalne zamówienie to 500 zł netto

Przedstawiona kolorystyka produktów  może nieco odbiegać od rzeczywistej.

SPOSÓB REALIZACJI ZAMÓWIENIA:

1. POTWIERDZENIE ZAMÓWIENIA- OCZEKIWANIE NA AKCEPTACJĘ
Po złożeniu zamówienia zostanie automatycznie  wysłane do Państwa potwierdzenie złożenia zamówienia. Przed zaakceptowaniem zamówienia sprawdzamy czy wszystkie produkty są na stanie i zamówienie może być zrealizowane poprawnie.

2. ZAAKCEPTOWANIE ZAMÓWIENIA – PŁATNOŚĆ
Po sprawdzeniu zamówienia zostanie wysłane do Państwa na adres e-mail potwierdzenie zamówienia z kwotą zamówienia oraz z danymi do przelewu.
W przypadku zamówień za pobraniem, zamówienie zostaję automatycznie przekazane do przygotowania.

3. PŁATNOŚĆ ZAAKCEPTOWANA – ZAMÓWIENIE W PRZYGOTOWANIU
Po zaksięgowaniu wpłaty zamówienie zostanie zrealizowane oraz przygotowane do wysyłki.

4.  WYSYŁKA
Po przygotowaniu zmówienia zostanie ono wysłane wraz z fakturą VAT na wskazany przez Państwa adres dostawy, o czym również zostaną Państwo poinformowani mailowo.

* W przypadku braku wpłaty od Klienta w przeciągu 3 dni, zamówienie zostanie anulowane.

WARUNKI DOSTAWY: 

Zamówienia realizowane są w 48h od poniedziałku do piątku w godzinach od  10:00 do 16:00.

Nie realizujemy zamówień oraz nie wysyłamy towaru w weekendy.

Towar przesyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej po zaksięgowaniu wpłaty na konto, natomiast w przypadku płatności za pobraniem zamówienie zostaję wysłane od razu po jego przygotowaniu.

Koszt dostawy po przedpłacie na terenie Polski wynosi 0 zł

Koszt dostawy za pobraniem na terenie Polski wynosi  0 zł

DOSTARCZENIE PRZESYŁKI: 

Po otrzymaniu przesyłki, prosimy o sprawdzenie zawartości pod względem ilości i jakości. Reklamacje przesłanego towaru będą przyjmowane do 10 dni roboczych od dnia otrzymania przesyłki. Reklamacje towaru powstałe na skutek niewłaściwego transportu będą rozpatrywane tylko na podstawie protokołu reklamacyjnego spisanego w obecności pracownika firmy kurierskiej w dniu otrzymania przesyłki. 

ZWROT TOWARU: 

Zwrotu zakupionego towaru można dokonać w terminie do 14 dni roboczych od daty otrzymania, pod warunkiem, że towar nie nosi śladów użytkowania. W przypadku przyjęcia zwrotu towaru, wystawiona zostanie faktura korygująca na wartość towaru. Zwrot pieniędzy nastąpi przelewem na konto, po otrzymaniu podpisanej kopii faktury korygującej. Reklamacje rozpatrujemy do 20 dni roboczych.
Reklamacje prosimy kierować na adres alfafhu@gmail.com

KLIENCI ZAGRANICZNI- WSPÓŁPRACA: 

Wszystkich naszych Klientów zagranicznych, którzy są zainteresowani współpracą informujemy, że jest możliwość wystawienia faktury europejskiej oraz zapłaty w innej walucie.

Prosimy o składanie zamówień w walucie głównej (PLN), które po zaakceptowaniu zostaną przeliczone na walutę wskazaną w wiadomości przez Klienta.

Close Mój Koszyk
Close

Close
Nawigacja
Kategorie