FAQ
Pytania i Odpowiedzi
1. Jak mogę złożyć zamówienie na stronie hurtowni biżuterii srebrnej alfafhu.pl?
Zamówienie można złożyć po dodaniu wybranych produktów do “koszyka”, a następnie wybraniu opcji “przejdź do kasy”.
2. Czy mogę złożyć zamówienie w hurtowni biżuterii srebrnej Alfa drogą telefoniczną?
Niestety nie jest możliwe złożenie zamówienia za pośrednictwem infolinii, ponieważ wymagana jest akceptacja Regulaminu sklepu alfafhu.pl oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych.
3. Jak mogę sprawdzić status swojego zamówienia w hurtowni biżuterii Alfa?
Każdy zarejestrowany Klient może sprawdzić obecny status swojego zamówienia w Panelu Klienta na stronie naszej hurtowni biżuterii srebrnej alfafhu.com.pl. Klient na bieżąco otrzymuje również informacje o statusie swojego zamówienia na adres e-mailowy podany podczas składania zamówienia.
4. W jaki sposób dostarczane jest zamówienie?
Zamówienia w hurtowni biżuterii srebrnej Alfa wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej, od poniedziałku do piątku w godzinach 11-12:00
5. Otrzymałem wadliwy towar, co powinienem zrobić w tej sytuacji?
W takiej sytuacji prosimy o kontakt drogą e-mailową lub telefoniczną.
6. Jaka jest minimalna kwota zamówienia w hurtowni biżuterii srebrnej ?
Do poprawnego złożenia zamówienia konieczne jest zrobienie zakupów w kwocie 500zł netto.
7. Czy hurtownia biżuterii srebrnej Alfa akceptuję płatność "na termin" ?
Nie. Wszystkie zamówienia w naszej hurtowni biżuterii srebrnej są akceptowane tylko i wyłącznie poprzez płatność gotówkową za pośrednictwem przelewu na konto lub za pobraniem.
8. Czy po zarejestrowaniu się na stronę alfafhu.pl moje konto będzie od razu aktywne?
Nie. Każe dane są przez nas sprawdzanie i tylko konta, do których nie mamy wątpliwości są akceptowane. Jeśli Państwa konto nie jest aktywne do maksymalnie 24h prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta.
Wszystkie konta, które nie zostały zaakceptowane,a nie było kontaktu ze strony klienta zostaną automatycznie usunięte po 15 dniach.
9. Po zalogowaniu wciąż pokazuję się komunikat przy produktach "Zaloguj się, aby wyświetlić ceny".
Najprawdopodobniej jest to błąd przeglądarki i plików cookies. Najlepszym sposobem jest odświeżenie strony poprzez wciśnięcie klawiszy SHIFT+F5 lub CTRL+R. W przypadku laptopów marki DELL: FN+SHIFT+F5
10. "You have been banned from this site."
Jeśli taka wiadomość wyświetla się na naszej stronie prosimy o kontakt z naszą Obsługą Klienta. Nasza hurtownia biżuterii srebrnej korzysta z zabezpieczeń przeciwko botom. Jeśli wykonałeś/aś kilka błędnych prób logowań lub będąc niezalogowanym system mógł wyrkyć pewne „ruchy” na stronie, przez które zablokował dostęp do strony. Jeśli tak się stało w Twoim przypadku prosimy o przesłaniem nam swojego IP (można je sprawdzić wpisując w wyszukiwarce „Sprawdź swoje IP”