FAQ

Pytania i Odpowiedzi

1. Jak mogę złożyć zamówienie na stronie hurtowni biżuterii srebrnej alfafhu.pl?

Zamówienie można złożyć po dodaniu wybranych produktów do “koszyka”, a następnie wybraniu opcji “przejdź do kasy”.

2. Czy mogę złożyć zamówienie w hurtowni biżuterii srebrnej Alfa drogą telefoniczną?

Niestety nie jest możliwe złożenie zamówienia za pośrednictwem infolinii, ponieważ wymagana jest akceptacja Regulaminu sklepu alfafhu.pl oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych.

3. Jak mogę sprawdzić status swojego zamówienia w hurtowni biżuterii Alfa?

Każdy zarejestrowany Klient może sprawdzić  obecny status swojego zamówienia w Panelu Klienta na stronie naszej hurtowni biżuterii srebrnej alfafhu.com.pl. Klient na bieżąco otrzymuje również informacje o statusie swojego zamówienia na adres e-mailowy podany podczas składania zamówienia.

4. W jaki sposób dostarczane jest zamówienie?

Zamówienia w hurtowni biżuterii srebrnej Alfa wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej, od poniedziałku do piątku w godzinach 11-12:00

5. Otrzymałem wadliwy towar, co powinienem zrobić w tej sytuacji?

W takiej sytuacji prosimy o kontakt drogą e-mailową lub telefoniczną.

6. Jaka jest minimalna kwota zamówienia w hurtowni biżuterii srebrnej ?

Do poprawnego złożenia zamówienia konieczne jest zrobienie zakupów w kwocie 500zł netto.

7. Czy hurtownia biżuterii srebrnej Alfa akceptuję płatność "na termin" ?

Nie. Wszystkie zamówienia w naszej hurtowni biżuterii srebrnej są akceptowane tylko i wyłącznie poprzez płatność gotówkową za pośrednictwem przelewu na konto lub  za pobraniem.

8. Czy po zarejestrowaniu się na stronę alfafhu.pl moje konto będzie od razu aktywne?

Nie. Każe dane są przez nas sprawdzanie i tylko konta, do których nie mamy wątpliwości są akceptowane. Jeśli Państwa  konto nie jest aktywne do maksymalnie 24h prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta

9. Po zarejestrowaniu wciąż pokazuję się komunikat przy produktach "Zaloguj się, aby wyświetlić ceny".

Taki błąd czasem występuję z powodu plików cookies w przeglądarce. Jeśli pojawił się taki problem prosimy o wciśnięcie na klawiaturze skrótu Shift+F5, aby załadować ponownie stronę oraz wyczyścić pamięć podręczną. Po takiej procedurze wszystko powinno wróci do prawidłowego wyświetlania. Dla komputerów marki DELL skrót klawiaturowy: Shift+Fn+F5

Wciąż masz pytania?
Skontaktuj się z nami

Nawigacja
Close

Mój Koszyk

Close

Close

Kategorie